Radovljica z okolico je predstavljena v novem promocijskem katalogu, ki ga je izdal Javni zavod Turizem in kultura Radovljica.
Nov katalog pristno sladko Radol'co predstavlja na svež in atraktiven način. V ospredju so štirje močni stebri, ki destinacijo ločijo od sosednjih turističnih centrov. To so kultura in zgodovina, tradicija, muzeji in kulinarika. Na igriv način je predstavljena pestra paleta doživetij v naravi v destinaciji in tudi v njeni okolici. V nadaljevanju so predstavljeni letni časi, ki obljubljajo raznolikost doživetij skozi vse leto, predlogi aktivnosti za tri ciljne skupine, največji dogodki ter ideje za dnevne izlete, ki Radovljico predstavijo kot odlično izhodišče za odkrivanje Slovenije. Katalog z infografiko pomembnih informacij zaokroži spoznavanje destinacije, ki ob vstopu v Julijske Alpe ponuja doživetja tako narave kot tudi kulture.
Katalog je oblikovala Kristina Smodila (Designlicious), natisnila pa tiskarna Medium. Izdan je v angleškem jeziku v nakladi 7.000 izvodov in bo namenjen promociji destinacije na sejmih, workshopih ter borzah v Sloveniji in tujini. Še v letošnjem letu je predviden prevod in tisk kataloga v nemškem jeziku.
PRENESI SI KATALOG NA SVOJ TELEFON
PRENESI SI KATALOG NA RAČUNALNIK
Izdal: Javni zavod Turizem in kultura Radovljica
Napisala in uredila: Kaja Beton
Prevod v angleški jezik: Adele Gray
Oblikovala: Kristina Smodila, Designlicious
Infografike: Zofija Vrečko
Fotografije so prispevali: Jošt Gantar, Miran Kambič, Boris Pretnar, Polona Bartol, Cveto Sonc, Rožle Bregar, Jani Kolman, Aleš Krivec, Gorazd Kavčič, Aleš Zdešar, Iztok Medja, Mi2fotkava, Anton Calapagiu/Shutterstock.com, Sopotnicki/Shutterstock.com | Tisk: Tiskarna Medium
Javni zavod Turizem in kultura Radovljica je izdal angleški vodnik po destinaciji. Namenjen je obiskovalcem iz tujine, ki se že nahajajo v Sloveniji, z njim pa se bo destinacija predstavljala tudi na sejmih v tujini.