Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine
Podatki o podjetju:
Turizem in kultura Radovljica
Linhartov trg 9, 4240 Radovljica
Matična številka: 3683516
Davčna številka: SI71535586
E: info@radolca.si
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine TIC Radovljica so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina TIC Radovljica je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo Javni zavod Turizem in kultura Radovljica, Linhartov trg 9, 4240 Radovljica, v nadaljevanju ponudnik.
Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon), c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci. S potrditvijo naročila se vsak kupec strinja s pogoji poslovanja in uporabe.
KONTAKT
Če potrebujete kakršne koli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, oddaje naročil, spletni dostavi, uporabi spletne strani ali vračil blaga, se lahko obrnete na nas preko e-mail naslova: info@radolca.si
POGODBA
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku oddaje naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. S potrditvijo nakupa kupec sprejme splošne pogoje.
Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja Turizem in kultura Radovljica, Linhartov trg 9, 4240 Radovljica. Uporabnik lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na: turizem@radolca.si. Kopijo pogodbe (naročila), kupec prejme po oddaji naročila na njegov elektronski naslov.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v kupcu, ki se je registriral v spletni trgovini, dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).
CENE IZDELKOV IN PLAČILO
Vse cene izdelkov in storitev so navedene v evrih (€) in veljajo na dan naročila ter veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini in ostalih trgovinah po Sloveniji. Ko kupec naročilo v spletni trgovini potrdi, zanj veljajo objavljene cene v času naročila. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
V spletni trgovini TIC Radovljica ponudnik omogoča plačevanje s kreditno kartico, za območje Slovenije pa tudi plačevanje po povzetju. Kupec skupaj z izdelki prejme račun. Plačilo je mogoče samo v enkratnem znesku.
NAČINI DOSTAVE IN DOBAVNI ROKI
Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni. Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za spletno trgovino TIC Radovljica opravlja Pošta Slovenija.
Pošta Slovenije si pridržuje pravico dostave pošiljk v notranjem prometu v roku 3 delovnih dni. Cenik dostave se obračuna po ceniku Pošte Slovenije https://www.posta.si/zasebno-site/Documents/Ceniki/Cenik-postnih-storitev-notranji-promet.pdf. Dostava je možna v območju Evropske unije. Rok dostave izven meja Slovenije je daljši in je odvisen od lokacije za dostavo.
Postopek nakupa
- Oddaja naročila: Za nakupovanje v spletni trgovini www.radolca.si ni potrebna registracija uporabnika. Kupec želeni izdelek doda v košarico s klikom na »Dodaj v košarico«. Ko so želeni izdelki v košarici, je kupcu na voljo opcija gumba »Na blagajno«. Klik na ta gumb odpre blagajno, kjer je viden spisek vseh izdelkov v košarici s cenam. V tem koraku je na voljo opcija »Nazaj v trgovino« kjer se lahko dodajo novi izdelki in/ali opcija »Nadaljuj«, kjer je potrebno izpolniti podatke za dostavo, račun ter način plačila. Pred zaključkom je potreben še korak, s katerim se kupec strinja s splošnimi pogoji poslovanja in obveznostjo plačila podjetju. Pred dokončno oddajo naročila se kupcu še enkrat odpre predogled naročila, na katerem lahko preveri vse izbrane artikle ter ostale parametre, ki jih je izbral ob oddaji. V primeru napačnega vnosla, se kupec lahko vrne en korak nazaj. V kolikor ne želi izvesti naročila lahko stran zapre ali klikne okenček »Izprazni blagajno« in tako prekine oddajo. V primeru, da so podatki na predogledu pravilni, klikne »Potrdi naročilo«.
- Naročilo sprejeto Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
- Naročilo potrjeno Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
- Blago odpremljeno Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č in 43.d členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov (info@radolca.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Stranka ima potem še 14 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V nasprotnem primeru žal denarja ne moremo vrniti.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Vrnitev izdelkov, ki jim je potekel rok uporabe ni možna (npr. vstopnice in paketi za storitve vezane na točno določen termin), kot določa tudi 12. točka 43. člena ZVPot.
Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa.
Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.
REKLAMACIJA
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali pa ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena.
Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, sme od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu, vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako, blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikom na voljo TUKAJ.
Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: TIC Radovljica, Linhartov trg 9, 4240 Radovljica
Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga prodajalec ob morebitnem vračilu prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od vračila blaga. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z enakim plačilnim sredstvom, ki ga je uporabil potrošnik.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
VARNOST
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni, in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonu o varstvu potrošnikov – ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo – Uradni list RS, št. 14/03). Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik tako, da poskrbi za varnost in zaščito svojega uporabniškega imena in gesla.
KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo njegove podatke v namene reklamiranja in promocije uporabljal izključno pod pogojem, da kupec s tem izrecno soglaša. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.
ODVEZA ODGOVORNOST
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na turizem@radolca.si ali po klasični pošti na naslov:
Javni zavod turizem in kultura Radovljica, Linhartov trg 9, 4240 Radovljica
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno in skladno z določbami Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).
KODEKS RAVNANJA
Ponudnik ima postavljene visoke interne standarde obravnave naročil, vračil in reklamacij kupcev ter poskuša slediti aktualnim zahtevam potrošnikov in zakonskim regulativam v najvišji možni meri. V skladu s 6. alinejo 7. člena Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) pa izjavlja, da ni podpisnik kodeksa ravnanja spletnih trgovcev.