Skoči do osrednje vsebine

Dobro za nas, dobro za turiste

Nova turistična strategija Občine Radovljica

26.01.2023 10:19

Radovljica ima novo turistično strategijo, ki podaja smernice razvoja za obdobje 2023–2028. Strategija je usmerjena v trajnostni turizem s poudarkom na daljšanju turistične sezone, razpršenosti turizma po celotni občini in kakovostnih storitvah.

Kot zapisano v predgovoru k strategiji bodo le prvovrstne ponudbe, kakovostne storitve in izpolnjene dane obljube pristnosti  k nam pripeljale goste, ki želijo več kot le bežno srečanje s Slovenijo. Le pristno doživetje narave, prijazni domačini, kakovostna doživetja kulture, sodobne in udobne nastanitve ter dobra postrežba v restavracijah pa bodo ustvarili zadovoljne goste, ki se bodo vračali k nam. Na turizmu Radovljica upamo, da nam bo z uresničevanjem strategije, ki smo jo spisali skupaj s turističnimi ponudniki, uspelo doseči ta naš cilj: kakovostno turistično ponudbo, ki goste privablja ne le poleti, ampak tudi v pomladnih in poletnih mesecih.

 

Ob predvideni rasti turizma je zelo pomembno, da tudi v Radol’ci obvladamo in bolje usmerjamo poletni turistični pritisk. Zagotoviti moramo primerno infrastrukturo in izobraževati tako turistični kader kot obiskovalce. Poskrbeti moramo za turistično ponudbo, ki bo zanimiva vse leto oziroma vsaj še v pomladnih in jesenskih mesecih, ponuditi prave informacije na pravem mestu, spodbujati večjo potrošnjo s primerno ponudbo.

 

Prihodnja usmeritev razvoja destinacije Radol’ca je tako nenehno vključevanje skupnosti in turističnih deležnikov ter lokalne ekonomije v turizem in privabljanje odgovornih obiskovalcev, ki ostajajo dlje, spoštujejo naravo ter cenijo ponujena doživetja in kakovost storitev.

 

Zelo pomemben del strategije je akcijski načrt, zasnovan na podlagi predlaganih usmeritev. Sestavljen je iz sedmih skupin aktivnosti, ki so medsebojno povezane, vsaka od njih pa je nujen predpogoj, da bo prihodnji turistični razvoj destinacije karseda celosten in uravnotežen.

 

Strategijo je pripravil Javni zavod turizem in kultura Radovljica v sodelovanju s podjetjem Poligon kreativni center, vodja projekta pa je bila Eva Perčič. Priprava je potekala vse leto in je vključevala zainteresirano javnost preko delavnic s turističnim gospodarstvom do anket med prebivalci.

 

Strategijo je na 12. redni seji 5. januarja 2023 potrdil svet Javnega zavoda Turizem in kultura Radovljica, na 3. redni seji, dne 25. januarja 2023 pa so ta pomemben turističen dokument potrdili tudi občinski svetniki.

 

TURISTIČNA STRATEGIJA OBČINE RADOVLJICA

Povezane novice

17.01.2023 10:12
Čokoladno doživetje po mestnem jedru

Turizem Radovljica je pripravil novo doživetje po mestnem jedru Radovljice, ki v ospredje postavlja čokolado. Z doživetjem bodo obiskovalci spoznali zgodovino te priljubljene sladice in se podali na okušanje njenih izvornih in izpopolnjenih oblik.

16.01.2023 11:23
Največji in najboljši dogodki v Radovljici

Leto 2023 bo postreglo s pestrim dogajanjem za vse okuse. Datumi največjih dogodkov in festivalov so že znani. 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?